Самоаналіз
Позднякової Тетяни Сергіївни,
вчителя ІІ категорії,
вчителя фізики, інформатики ЕНВК №1
щодо стану реалізації проблемної теми
«Мотивація пізнавальної діяльності учнів на основі
поєднання традиційних та інноваційних освітніх технологій та використання ІКТ
на уроках фізики ».
І. Пріоритетні напрямки та шляхи реалізації проблемної теми, вивчення досягнень психолого – педагогічної науки та практики щодо означеної проблеми.
ІІ. Практична реалізація теоретичних знань:
1. Виступ на засіданні педагогічної ради – «Структурні компоненти навчально – пізнавальної діяльності школярів».
2. Брала участь у розробці блоків з теми «Електричний струм», 9 клас, для викладення на сайті обласної дистанційної школи «Школа сучасних знань».
3. Участь у роботі творчої групи з розробки інтегрованих уроків з фізики та математики в межах шкільного МО.
ІІІ. Ріст фахової компетентності:
1. 2013 – 2014н.р. Проект ДТЕК «Енергоефективні школи», а саме участь у розробці проектних пропозицій щодо теплозбереження у школі, проведення разом з учнями 9-Б класу теплового аудиту приміщень школи.
Результативність: за підсумками чотирьох конкурсів та презентації проектних пропозицій II місце і срібний сертифікат на суму 25 тис. грн.
2. Виховний екологічний захід, в межах загальношкільного проекту «Енергозберігаючі технології в навчальних закладах».
3. Участь у міжнародному конкурсі в межах Програми місцевого розвитку ООН, щодо впровадження енергозберігаючих технологій та енергоефективних ламп( ІІІ місце по області).
4. Атестація ( березень 2014 року – І кваліфікаційна категорія).
5. Курси (фізика – вересень 2013р., інформатика – жовтень 2014 р.)
6. Навчання з використання ВЕБ2.0 технологій за програмою «Intel®. Навчання для майбутнього».(2014 р.)
7. Відкритий конкурс серед учнів 10 – тих класів ЗНЗ м. Енергодара «Будь інженером» , 2013 -2014н.р. - учасників 15.
V. Вдосконалення педагогічного впливу:
1.Участь та призерство учнів у Всеукраїнському конкурсі «Левеня».
Навчальний рік | Кількість учнів |
Добрий результат | Відмінний результат |
2012 - 2013
|
47
|
30 (64%)
|
5 (11%)
|
2013 - 2014
|
54
|
29 (54%)
|
5 (9%)
|
2014 -2015
|
48
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Динаміка успішності та якості знань учнів:
Навчальний рік
|
Класи
|
Всього
учнів
|
Фізика
|
Якість знань
|
|||
2012 - 2013
|
9-А,9-В
|
49
|
34,7%
|
2013 - 2014
|
10-А,10-В
|
47
|
55,3%
|
2014-2015
( І семестр)
|
11-А,11-В
|
46
|
60,9%
|
Рівень навчальних досягнень з інформатики 2013-2014н.р.
клас
|
Кількість учнів
|
Початковий рівень
|
Всього
|
%
|
Середній рівень
|
Всього
|
%
|
Достатній рівень
|
Всього
|
%
|
Високий рівень
|
Всього
|
%
|
||||||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
||||||||||
5а
|
27
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
7
|
9
|
17
|
63
|
7
|
3
|
-
|
10
|
37
|
5б
|
28
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
2
|
7
|
5
|
5
|
10
|
20
|
71
|
3
|
3
|
|
6
|
22
|
5в
|
13
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
4
|
15
|
3
|
7
|
8
|
18
|
68
|
3
|
2
|
|
5
|
37
|
5г
|
14
|
|
|
|
|
|
|
1
|
5
|
6
|
21
|
10
|
9
|
3
|
22
|
79
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9а
|
28
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8
|
15
|
23
|
82
|
4
|
1
|
|
5
|
18
|
9б
|
29
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
1
|
3
|
7
|
17
|
3
|
27
|
94
|
1
|
|
|
1
|
3
|
9в
|
22
|
|
|
|
|
|
|
2
|
7
|
9
|
40
|
6
|
5
|
2
|
13
|
60
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11а
|
25
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
4
|
9
|
14
|
56
|
9
|
1
|
1
|
11
|
44
|
11б
|
28
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
3
|
11
|
1
|
11
|
6
|
22
|
79
|
3
|
|
|
3
|
10
|
11в
|
19
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
1
|
5
|
3
|
8
|
4
|
15
|
79
|
1
|
2
|
|
3
|
16
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10а
|
17
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
1
|
7
|
3
|
3
|
8
|
14
|
82
|
|
2
|
|
2
|
11
|
10б
|
24
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
7
|
6
|
14
|
58
|
7
|
1
|
2
|
10
|
42
|
10в
|
30
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
1
|
3
|
15
|
4
|
6
|
25
|
83
|
3
|
1
|
|
4
|
14
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий