Самоаналіз
Трубіциної Анастасії Леонідівни,
молодого спеціаліста,
молодого спеціаліста,
вчителя інформатики ЕЗОШ№2 щодо реалізації завдань
методичної теми
Науково-методична проблема
“Використання елементів дистанційної освіти на уроках інформатики” (2014-2017рр)
«Використання веб-технологій на уроках інформатики»
(2012-14рр.)
1. Інформація про професійне зростання
Успішно пройшла тренінг"Використання Веб 2.0 технологій" за програмою Intel "Навчання для майбутнього" (2014) і стала тренерем з Веб 2.0.
Упродовж 2014 р. відвідала сім вебінарів від видавництва "Освіта". Список вебінарів дивитися тут.
10.12.2014 відвідала майстер-клас вчителя математики ЕНВК№1 Садикіної С.В. "Дистанційна підтримка уроків алгебри та геометрії у 8 класі". Матеріали майстер-класу тут
26.02.2015р. відвідала семінар-практикум з теми "Використання ІКТ на уроці за різних умов комп’ютерної підтримки". Звіт дивитися тут.
2. Опанування педагогічних методик
За допомогою методиста НМЦ Ласкової Н.А. ознайомилася і впровадила у практику методику системно-діяльнісного підходу в освіті.
21.11.2014 проведено відкритий урок в 11 класі (Проект "Комплексный анализ результатов международного экзамена PISA 2012" в рамках темы "Электронные таблицы. Использование простейших формул. Ссылки на ячейки") Переглянути презентацію уроку можна тут.
3. Діяльність, яка націлена на створення навчального онлайн середовища
2014 р. Проведення соціологічних досліджень на предмет визначення вподобань учнів 9 -11 класів ЕЗОШ№2 щодо соціальних мереж, сервісів, навчання в Інтернеті.
Створення умов для дистанційного навчання учнів 9 -11 класів. Організація навчального процесу за допомогою плаформи Moodle на сайті informatika.zp.ua
Легальне навчальне середовище із 100% підтримкою Інтернет-технологій. Організація навчальногопроцесу на основі використання вільного програмного забезпечення, а саме:
- Ubuntu/Xubuntu
- LibreOffice
- Mozilla Firefox
- GIMP
- Inkscape
- Scratch
- Openshot
- та ін.
Створено відеобази для супроводу практичних робіт з інформатики.
Створено інтерактивний навчальний блог , який використовується при вивченні сервісів ВЕБ 2.0 як на уроках інформатики (за програмою стандарт в 11 класі), так і для вчителів школи, які опановують ВЕБ 2.0
Створено електронний дидактичний матеріал з інформатики за допомогою інтернет сервісу LearningApps
Створено електронний дидактичний матеріал з інформатики за допомогою інтернет сервісу LearningApps
4. Педагогічний вплив на діяльність учнів
2013- 2014 н.р. Всеукраїнський чемпіонат з інформаційних технологій "Екософт 2014" Кожуховський Олексій, учень 11 кл. ЕЗОШ№2 "Інтерактивний курс по створенню (багатокористувацького) блогу з інтегрованими можливостями Google+, Youtube, Skydrive".
Участь школярів у Міжнародному конкурсі з інформатики "Бобер"
2013 рік - 12 учасників, відмінний результат - 16,6 % учасників; добрий результат - 75%
2014 рік - 11 учасників, відмінний результат - 73% учасників; добрий результат - 9%
2013- 2014 н.р. Всеукраїнський чемпіонат з інформаційних технологій "Екософт 2014" Кожуховський Олексій, учень 11 кл. ЕЗОШ№2 "Інтерактивний курс по створенню (багатокористувацького) блогу з інтегрованими можливостями Google+, Youtube, Skydrive".
Участь школярів у Міжнародному конкурсі з інформатики "Бобер"
2013 рік - 12 учасників, відмінний результат - 16,6 % учасників; добрий результат - 75%
2014 рік - 11 учасників, відмінний результат - 73% учасників; добрий результат - 9%
5. Плани на перспективу
- Створити повну базу завдань та практичних робіт з інформатики для ресурсу informatika.zp.ua на основі використання вільного ПЗ;
- Створити онлайн-посібник для розміщення теоретичного матеріалу із вбудованими посиланнями на інтерактивні завдання, відео та ін. ресурси на основі Sphinx. Подивитися приклад того, як це працює, можна тут.
Комментариев нет:
Отправить комментарий