Трубіцина Анастасія Леонідівна



Самоаналіз
Трубіциної Анастасії Леонідівни,  
молодого  спеціаліста,
 вчителя інформатики ЕЗОШ№2 щодо реалізації завдань
 методичної теми

Науково-методична проблема
 “Використання елементів дистанційної освіти на уроках інформатики” (2014-2017рр)

«Використання веб-технологій на уроках інформатики»
(2012-14рр.)

1. Інформація про професійне зростання

    Успішно пройшла тренінг"Використання Веб 2.0 технологій" за програмою Intel "Навчання для майбутнього" (2014) і стала тренерем з Веб 2.0.

     Упродовж 2014 р. відвідала сім вебінарів від видавництва "Освіта". Список вебінарів дивитися тут.

     10.12.2014 відвідала майстер-клас вчителя математики ЕНВК№1 Садикіної С.В. "Дистанційна підтримка уроків алгебри та геометрії у 8 класі". Матеріали майстер-класу тут

    26.02.2015р. відвідала семінар-практикум з теми "Використання ІКТ на уроці за різних умов комп’ютерної підтримки". Звіт дивитися тут.


2. Опанування педагогічних методик


   За допомогою методиста НМЦ Ласкової Н.А. ознайомилася і впровадила у практику методику системно-діяльнісного підходу в освіті. 


21.11.2014  проведено відкритий урок в 11 класі (Проект "Комплексный анализ результатов международного экзамена PISA 2012" в рамках темы "Электронные таблицы. Использование простейших формул. Ссылки на ячейки")  Переглянути презентацію уроку можна тут.

        Створення умов для дистанційного навчання учнів 9 -11 класів.  Організація навчального процесу за допомогою плаформи Moodle на сайті informatika.zp.ua


         Легальне навчальне середовище із 100% підтримкою Інтернет-технологій. Організація навчальногопроцесу на основі використання вільного програмного забезпечення, а саме:
    • Ubuntu/Xubuntu
    • LibreOffice
    • Mozilla Firefox
    • GIMP
    • Inkscape
    • Scratch
    • Openshot
    • та ін.                                                                                                                                    
            Забезпечення учнів усіма необхідними для навчання програмами (включаючи вільну операційну систему) у вигляді диску або флешки із записаним образом Live DVD/USB.                                                                                                                                                               
           Створено відеобази для супроводу практичних робіт з інформатики.


          Створено інтерактивний навчальний блог , який використовується при вивченні сервісів ВЕБ 2.0 як на уроках інформатики (за програмою стандарт в 11 класі), так і для вчителів школи, які опановують ВЕБ 2.0
4. Педагогічний вплив на діяльність учнів

          2013- 2014 н.р. Всеукраїнський чемпіонат з інформаційних технологій "Екософт 2014" Кожуховський Олексій, учень 11 кл. ЕЗОШ№2 "Інтерактивний курс по створенню (багатокористувацького) блогу з інтегрованими  можливостями Google+, Youtube, Skydrive".

        Участь школярів у Міжнародному конкурсі з інформатики "Бобер"
2013 рік  - 12 учасників, відмінний результат - 16,6 % учасників; добрий результат - 75%
2014 рік - 11 учасників,  відмінний результат - 73% учасників; добрий результат - 9%

   5.  Плани на перспективу


  • Створити повну базу завдань та практичних робіт з інформатики для ресурсу informatika.zp.ua на основі використання вільного ПЗ;

  • Створити онлайн-посібник для розміщення теоретичного матеріалу із вбудованими посиланнями на інтерактивні завдання, відео та ін. ресурси на основі Sphinx. Подивитися приклад того, як це працює, можна тут.


Комментариев нет:

Отправить комментарий