Самоаналіз
Ройко Оксани Валеріївни,
вчителя вищої категорії, вчителя-методиста,
Ройко Оксани Валеріївни,
вчителя вищої категорії, вчителя-методиста,
вчителя математики та інформатики ЕНВК №1
щодо стану реалізації проблемної теми
«Формування математичної компетентності учнів на засадах інформаційно-комунікаційних технологій»
Використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі є актуальним аспектом розвиваючого навчання, адже за допомогою комп’ютера можна вирішити більшість методичних і педагогічних завдань.
Робота над проблемною темою була організована таким чином:
1. визначення теоретичних засад впровадження новітніх інформаційних технологій в освітній процес;
2. вивчення чинників, які впливають на вдосконалення мотиваційної сфери;
3. практичні шляхи реалізації теми при формуванні математичної компетентності учнів на уроках у школі ІІ ступеня навчання, а саме
- поєднання індивідуальної, групової і колективної форми комп’ютерно-орієнтованого навчання;
- розробка засобів навчання, які б забезпечували активізацію пізнавальної діяльності учнів, розвиток їх самостійності;
- визначення педагогічно доцільних і обґрунтованих пропорцій між комп’ютерно-орієнтованими і традиційними формами навчання;
- розробка і впровадження в навчальний процес завдань для тестових перевірок якості засвоєння знань тощо.
2. Напрямки методичної діяльності щодо оволодіння теоретико-практичної складової методичної теми
Брала участь у роботі міських творчих груп за такою тематикою:
Впровадження ІКТ в НВП (2009-2010)
Мотивація навчальної діяльності учнів на уроках інформатики (2010-2011), Ласкова Н.О.
Поглиблене вивчення математики (2011-2012), Боренкова З.І.
Підвищувала ІКТ- компетентність шляхом навчання на тренінгах, організованих КЗ ЗОІППО ЗОР і отримала упродовж 2009-2014рр 9 сертифікатів
Надавала допомогу педагогам школи і міста у оволодінні комп’ютерними навичками і у період з 2010 по 2014 рр. навчила 69 осіб .
Виступала перед педагогічним колективом ЕНВК№1 на науково-теоретичних семінарах, на круглому столі з доповідями:
- Дидактична система програмованого навчання (2012 р.)
- Сервіси Веб 2.0: можливості і недоліки (2013 р.)
- Професійна компетентність вчителя. Формування педагогічних умінь (2014 р.)
3. Узагальнення результатів щодо роботи над завданнями методичної теми
Ділилася досвідом роботи перед заступниками директорів з навчально-виховної роботи
м. Енергодара «Використання сервісу blogger в умовах впровадження формувального оцінювання», 26.02.2015р.
4. Практична реалізація методичних напрацювань
Проведення відкритих уроків інформатики у 2011-2012 н.р.
Урок інформатики «Спеціальні об’єкти в текстовому документі», 10-Б клас
Урок інформатики «Мова програмування Паскаль. Робота в середовищі PascalABC»,11-Б клас
5. Педагогічний вплив на діяльність учнів
У період з 2011по 2014 рр до олімпіади з ІКТ було підготовлено 10 учнів, 8 з яких увійшли в трійку переможців міського етапу; з інформатики - 5 учасників, 3 з яких стали переможцями. У 2012-2013 Жуков Р. посів ІІ м. обласного етапу.
2013-2014 Дистанційний турнір з інформаційних технологій серед учнівської молоді - 2 учні лауреати.
2014-2015 МАН, Соловей Л. тема: "Візуальні ефекти та динамічна графіка - І м.
За період з 2010 по 2015 залучено до участі у Міжнародному конкурсі з інформатики та комп'ютерної грамотності "Бобер" - 204 учня; відмінний результат отрималм - 61 учень; "добре" - 95 учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий